KATEGORIE
-
WYPRZEDAŻ MAGAZYNU
- NOWOŚĆ
- Promocje
- DEZYNFEKCJA
- Armatura dla dzieci, przedszkoli
- Armatura bezdotykowa, elektroniczna
- Armatura czasowa
- Armatura czasowa dla niepełnosprawnych
-
Baterie lekarskie
-
Baterie Medical
- Umywalki przemysłowe ze stali nierdzewnej
- Baterie jednouchwytowe
- Baterie dwuuchwytowe
- Baterie kuchenne
- Głowice natryskowe
- Wodooszczędne aeratory (perlatory, sitka)
-
Prysznice basenowe
- Zawory nożne
-
Pozostałe
Właścicielem internetowego sklepu www.arsid.pasaz24.pl jest Janina Witkowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą:
Janina Witkowska, Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "ARSID" w spadku
NIP: 676-002-64-97, REGON: 350148289
adres głównego miejsca wykonywania działalności:
ul. Szczecińska 16,
30-716 Kraków,
woj. MAŁOPOLSKIE, powiat: M. Kraków,
nr telefonu +48 696 070 382
zarejestrowaną w Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez PREZYDENT MIASTA KRAKOWA, nr ewid. 7498(H)-S
Numer rachunku bankowego:
PeKaO S.A. II O/Kraków
05 1240 1444 1111 0000 0935 9527
Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta.
Złożenie zamówienia oraz zawarcie umowy sprzedaży przez Państwa oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
1. CENY
1. Wszystkie ceny towarów podane są w złotych polskich.
2. Do każdego zamówionego produktu dołączany jest paragon (na życzenie klienta dołączana jest faktura VAT).
3. Podane ceny nie obejmują kosztów dostawy.
4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, oraz cen przesyłek, jednak ceny obowiązujące w chwili skutecznego złożenia zamówienia są wiążące, aż do momentu pełnego wykonania umowy sprzedaży. Zamówienie złożone jest skuteczne, jeżeli zostaje przez nas potwierdzone terminem dostawy i potwierdzeniem zamówienia z programu SUBIEKT GT.
5. Rabaty i promocje, jakie klienci mogą otrzymać na zakupy w naszym sklepie nie łączą się.
2. PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ
1. Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym przyjmowane są przez 24h na dobę poprzez formularz z koszykiem zakupów na stronie internetowej (rejestracja w sklepie nie jest obowiązkowa, także kupujący może nie podawać tych danych).
2. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia kupujący otrzymuje e-mail, z potwierdzeniem dokonanego zakupu. W przypadku niedostępności towaru kupujący zostanie niezwłocznie o tym poinformowany.
3. Jeżeli Sklep nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że przedmiot świadczenia nie jest dostępny, powinien niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomić o tym konsumenta i zwrócić całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
SPOSOBY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ:
1. Mailowo na adres: bernadeta_arsid@onet.eu, senzor@senzor.pl,
2. Poprzez nasz sklep internetowy www.arsid.pasaz24.pl 24h/7
3. Zamówienie powinno zawierać następujące dane:
- nazwę towaru,
- ilość zamawianych sztuk,
- formę płatności i wysyłki,
- dane osobowe i adresowe kupującego i osoby upoważnionej do odbioru przesyłki,
- adres e-mail kupującego, numer telefonu dla kontaktu z kurierem
Proces realizacji zamówienia rozpoczyna się z chwilą jego potwierdzenia przez sklep.
3. DOSTAWA TOWARU
1. Termin wysyłki podany jest w przybliżeniu na stronie sklepu. Przy zamówieniu większej ilość produktów decyduje termin produktu, na którego najdłużej się czeka (wszystkie zamówienia są potwierdzane).
W dniu nadania przesyłki wysyłana jest do Klienta stosowna informacja. W przypadku wysyłek kurierskich przekazujemy klientowi numer listu przewozowego, oraz dane kontaktowe firmy kurierskiej. W wyjątkowych sytuacjach termin może ulec nieznacznemu wydłużeniu, o czym Państwo będą poinformowani w mailu.
2. Towar wysyłamy pod adres, który został podany w formularzu zamówienia.
3. Uprzejmie proszę o potwierdzenie odebrania przesyłki za pomocą poczty elektronicznej.
4. Zamówiony towar można również po wcześniejszym uzgodnieniu (mailowo, bądź telefonicznie) odebrać w siedzibie firmy.
5. RODZAJE PŁATNOŚCI
- Przy odbiorze: należność pobiera kurier, bądź pracownik naszej firmy.
- Przelewem bankowym na konto: PeKaO S.A. II O/Kraków 05 1240 1444 1111 0000 0935 9527
- w chwili, gdy zamówienie zostanie przygotowane do wysyłki klient otrzymuje e-mail z prośbą o dokonanie przelewu, a przesyłka zostanie niezwłocznie wysłana, gdy pieniądze wpłyną na konto.
- Płatność online płatność w ramach Przelewy24.
6. ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU
1. Zgodnie z obowiązującym prawem art.27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumentów Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14dni odstąpić od niej bez podania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.
Informujemy, że prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem umowy są:
- rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami – od chwili takiego połączenia
- rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
2. Zwrot towaru możliwy jest w przypadku:
a) dołączenia do przesyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy DOKLEJONEGO W WYRAŹNYM MIEJSCU NA PRZESYŁCE Z OPISEM „ODSTĄPIENIE OD UMOWY” wraz z podaniem konta bankowego do zwrotu wpłaty,
b) uprawnienia dotyczą tylko sprzedaży wysyłkowej.
3. W przypadku akceptacji zwrotu sprzedawca gwarantuje kupującemu zwrot wartości produktu w najszybszym możliwym terminie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania. Akceptacja ważna jest tylko w formie pisemnej.
4. Zwrot pieniędzy następuje przelewem bankowym na numer konta podany przez klienta w oświadczeniu.
5. Podstawą gwarancji jest paragon, bądź faktura VAT zakupu.
6. Ustalone zwroty w siedzibie firmy przyjmowane są w godzinach 8-14 w siedzibie firmy ul. Szczecińska 16.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba, że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.
W związku z powyższym proponujemy następujący proces postępowania:
a) Prosimy nie rozrywać i nie niszczyć opakowań. W przypadku, gdy produkt jest zaklejony, lub otwarcie kartonu bez jego uszkodzenia jest niemożliwe prosimy o rozcięcie opakowania wzdłuż narożnika
b) Prosimy nie oklejać fabrycznych opakowań taśmą klejącą, jedynie o dokładne zawinięcie folią stretch
c) Odpowiadają Państwo za towar do chwili jego dostarczenia do naszego magazyn, również w trakcie transportu przez kuriera. Prosimy o staranne zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem. Produkty wielkogabarytowe prosimy odsyłać odpowiednio zabezpieczone na palecie euro wraz z odpowiednią kwotą ubezpieczenia.
7. REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia przez Kupującego wady zakupionego towaru, bądź braku jakiegoś produktu prosimy o kontakt w celu ustalenia dalszego toku postępowania. Każda przesyłka musi być sprawdzona w obecności kuriera w chwili przyjęcia towaru. W przypadku uszkodzenia towaru należy spisać protokół z kurierem w dniu otrzymania towaru, gdyż on ułatwi i przyśpieszy proces reklamacji.
Reklamacje i protokół szkody proszę wysyłać mailem: bernadeta_arsid@onet.eu
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia przed rozpatrzenie reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamacje o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
UWAGA:
Po podpisaniu listu przewozowego proszę sprawdzić przesyłkę przy kurierze bez względu na stan opakowania. Jeżeli opakowanie jest uszkodzone należy koniecznie umieścić taką informację na protokole szkody.
8. DANE OSOBOWE
Wszystkie dane, które przekazują nam Państwo w chwili zamówienia, są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów związanych z prawidłową realizacją zamówienia. KLAUZULA INFORMACYJNA.
9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny pod nr +48 696 070 382 lub e-mailowy bernadeta_arsid@onet.eu
2. We wszystkich sprawach nieregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, oraz innych ustaw.
3. Firma Arsid zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
4. Zawartość sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Wszystkie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym. Zawartość strony stanowi zaproszenie do składania ofert.
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed
Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,
znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Oświadczamy, że zobowiązujemy się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.